سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نابخردی و غفلت در دل دانشمند نیست . [امام علی علیه السلام]

-:-یک مهاجر از جنوب-:-


گفتار اول

موج......

ای که با چشمهای نورانییت تاریخ امت جدید ما را با سرافرازی نوشته ای. ببین که هنوز آوایه پرشور تو طنین هر مرده ای را از خواب بر می خیزاند. بدان که همان آوای موج حسینی تو که شور دل ها را برانگیخت هنوز تنینگ انداز ساحل این امت است. مانند موجی پر خورش که ساحل در خواب رفته را همواره از خواب بیدار می کند.

گفتار دوم

حسینی ها نمی میرند.......

ای یار تو زنده ای همان گونه که جدت حسین زنده است. همان گونه گونه که صدایه هل من ناصر جدت حسین زنده است. تو به این خا طر زنده ای که همان ندا که هل من ناصر را در خود داشت را در تو دمیده اند. این ندا ماندنی است تا اندم که هستی ماندنیست.همان گونه که حسینی ها زنده اند و نمی میرند.

گفتار سوم

هر روز هماسه و هر خاک سرخ.........

مگر هر روز عاشورا و هر خاک کربلا نیست, وهر خاکی و هر روزی حسینی ندارد. ای وارث حسین تو حسین امت ما بودی و هستی و می مانی. ایمان دارام و می بینم که در هر روز ما هماسه پابرجاست و هر خاک ما سرخ.

گفتار چهارم

ما اهل کوفه نیستیم حسین تنها بماند.......

چگونه تو را امام و ولی خود ندانم و ندایه حسین را از تو بشنوم. چه گونه به سویت نشتابم و رخ زیبای حسین را در تو بینم .چگونه در لب دریا باشم و آب را سراب بینم. چگونه و چگونه و صدها چگونه.
از همه مهتر این را بدانم اگر در صراطی که به ما نشان دادی نگزرم فردایش امام و منجی خود را تنها مانند جدش حسین تنها می گزارم.

گفتار آخر

هل من ناصرا حسینی لبیک یا خمینی............

بیاید همواره در صراط کربلا باشیم تا همواره هماسه ساز و حسینی بمانیم.....انشائالله

هل من ناصرا حسینی لبیک یا خمینی, هل من ناصرا فدائی لبیک یا خامنائی, هل من ناصرا حزب الله لبیک یا نصرالله.

 



hamoudi ::: سه شنبه 85/9/28::: ساعت 6:26 صبح