سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندکى که دوام دارد ، به از بسیارى که ملال آرد . [نهج البلاغه]

-:-یک مهاجر از جنوب-:-


دبیر کل حزب الله ایران در خصوص تهدیدات نظامی آمریکا بر علیه ایران گفت: حزب الله نه از جنگ با آمریکا استقبال می کند و نه از آن می ترسد بلکه تمام نیروی خود را برای مبارزه با استکبار جهانی به کار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد آیت الله سید محمد باقر خرازی شامگاه دیشب در همایش دینی حزب الله در قرآن افزود: اگر آنها دست به کوچکترین تسلیحات نظامی ببرند مطمئن باشند جوانان حزب الله ما با تمام توان و قوا ایستادگی خواهند کرد و با ضربه ای محکم تر پاسخی قاطع به این یاوه گویی ها خواهد داد.

دبیر کل حزب الله ایران با اشاره به برنامه تشکیل سازمان بین المللی حزب الله در سطح جهان خاطر نشان ساخت: این ائتلاف چون در راستای ولایت حرکت می کند و فقط شیعیان جهانی می توانند در آن عضویت کنند با یک سازماندهی مطلوب و رهبری واحد سید حسن نصرالله، بینی حزب شیطان و استکبار جهانی را به خاک می مالد.

وی با اشاره به راه اندازی شبکه ماهواره ای جهانی حزب الله گفت: از این طریق می توان اندیشه های بلند اسلامی و معارف الهی را در سراسر جهان گسترش داد .

آیت الله خرازی ادامه داد: تلاش می کنیم تا طبق برنامه 400 شبکه و تشکیلات به هم پیوسته درعرصه های مختلف آموزشی، پژوهشی، تربیتی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و... را زیر نظر حزب الله فعال کنیم تا گروههای صنفی حزب الله نیز تشکیل شود.

وی نقطه ضعف حزب الله را عدم تشکیلاتی بودن این ائتلاف دانست و عنوان کرد: حزب شیطان و صهیونیسم دقیقا در نقطه مقابل ما از این مورد بهره جسته است خط قرمز حزب آنان پایداری تشکیلات به بهای از بین رفتن افراد و حاکمیتهاست و این مهم باعث توان آنان در تمام گستره جهانی شده است.

دبیر کل حزب الله ایران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حزب الله هیچ گونه پیشنهادی مبنی بر پیوستن جبهه متحد اصولگرایان با این ائتلاف نداده است گفت: حزب الله به هیچ حزب خاصی وابسته نیست.

وی افزود حزب الله به هیچ دولتی وابسته نبوده و در هیچ دولتی هم مورد حمایت قرار نگرفته است.

دبیر کل حزب الله ایران با بیان اینکه روحانیت با بازی های سیاسی کاری ندارد عنوان کرد: هدف اصلی ما کاربردی کردن مبنانی دینی است و معتقدیم که باید این معارف پایه در میان مردم عرضه شود.

وی ادامه داد: تربیت نیروهای آماده برای حضور در میدان و خدمتگزاری به مردم از دیگر اهداف ما در حزب الله است.

آیت الله خرازی با بیان اینکه عظمت علمی حزب الله برای بسیاری از افراد غیر قابل باور و حتی غیرقابل تحمل است اظهار داشت: پیش قراول حرکت جنبش نرم افزاری در کشور ائتلاف بزرگ حزب الله است .

وی گفت: مسئولین ما قابلیت و ظرفیت فهم دروس فقهایی را ندارند و فقط توانایی گرفتن بودجه بیشتر را دارند.

دبیر کل حزب الله ایران با تصریح بر اینکه حزب الله اصولگرای اصلاح طلب و اصلاح طلب اصولگراست افزود: حزب الله حزب قدرت نیست و به دنبال قدرت هم نیست بلکه حزب شیعیان تمام جهان که بدون هیچ باند و باندبازی در جهت اشاعه فرهنگ دینی و قرآنی تلاش می کند.

همچنین در این مراسم سخنگوی فراکسیون حزب الله مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ائتلاف بزرگ حزب الله به دنبال محقق سازی ایده های مقام معظم رهبری است گفت: حزب الله تشکلی اعتدال گراست.

حجت الاسلام علی عسگری شامگاه شنبه در همایش دینی حزب الله در قرآن اظهار داشت: حزب الله به دنبال تحقق پروژه مقام معظم رهبری مبنی بر وحدت ملی و انسجام اسلامی در مجلس هشتم است.

سخنگوی فراکسیون حزب الله مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این پروژه از طریق افراط گری های جناح راست و چپ و تخریب شخصیت ها به سرانجام نمی رسد چرا که این بازی های سیاسی مطلوب نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

وی با بیان اینکه سید حسن نصرالله نماد امروز حزب الله است گفت: به مدد خداوند و رهبری حزب الله کفر جهانی از تجاوز به کشورهای اسلامی کمی پا پس کشیده است ولی این به تنهایی کافی نیست و هنوز نیازمند تکمیل قوای بیشتری تا پیروزی کامل در حزب الله هستیم.

عسگری خاطر نشان کرد: استکبار جهانی از قدرت و ظرفیت حزب الله در جهان آگاه شده است و به دنبال ترور کردن رهبران حزب الله است وحتی لیستی را نیز اعلام کرده است که دبیر کل حزب الله ایران هم جز آن است.

خبرگزاری مهر



hamoudi ::: یکشنبه 86/8/20::: ساعت 8:55 عصر